tisdag 22 maj 2012

Ugnsgratinerade musslor

Idag känns det som jag har gått hela dagen och stegräknar visar 27000 steg så det kan ju stämma. Vincent skulle ha Bockarna Bruse-fest på dagis på kvällen, så först gick jag med Elsa hem till mina föräldrar och sen gick jag hem och sen till dagis för att hämta Vincent och sen gick vi hem och åt mat och sen gick vi till dagis igen och sen hem igen, puh! De haft en Bockarna Bruse-projekt på dagis, så vi fick kika på lite film som de hade spelat in på när de leker Bockarna Bruse och sen hade barnen bakat sockerkakor med bockar och troll på. Jag är så glad att vi gick dit, det bara lyste i ögonen på Vincent när han var med på filmen och han var så stolt över sitt pyssel som han hade gjort. När vi kom hem hade Jimmy slutat och varit och hämtat Elsa, vi kikade på filmen tillsammans igen eftersom alla fick en kopia. Våra barn går verkligen på världens bästa dagis, härliga dagisfröknar, man känner sig alltid trygg när man lämnar barnen där. Klockan började bli mycket när det var dags för mat så det fick bli världens bästa LCHF-snabbmat, ugnsgratinerad musslor. Bland det godaste som finns och mer LCHF än så här blir det inte. Klicka här för att komma till receptet.
Imorgon är det dags för jobb igen, börjar tidigt och slutar tidigt. Ha en skön kväll! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar