lördag 13 oktober 2012

Hagedornhagen


God eftermiddag på er! Hur har ni det i höstsverige? Vi gjorde en smarrig fransyska till middag igår som det kommer recept på senare, lätt att göra, väldigt gott och dessutom inte speciellt dyrt. Idag har det varit full upp hela dagen, tränat, städat och bakat med barnen inför morgondagens kalas.
Tänkte att jag skulle visa er en tavla som jag köpte för ett tag sedan, det är en av Hagedornhagens fjärilstavlor, Hagedornhagen är en sammansättning av två danska fotografer. Mads Hagendorn-Olsen och Anders Morell Hagen. Genom deras intresse för fotografering av insekter såsom vackra fjärilar, skalbaggar och andra små varelser har dom skapat fotokollektion FotoArtPrints. Har länge gott och sneglat på deras fantastiska tavlor och efter vi tapetserade om i köket så har det varit ett hörn där det har varit lite tomt och vad passar inte bättre än en fjärilstavla. Tycker dessa tavlor passar överallt, vardagsrum, kök, hall eller sovrum. Skulle kunna tänka mig många fler, vi få se vad vi kan hitta på i vardagsrummet, kanske en insektstavla passar där också.


Jag köpte min tavla på nätet hos Louise interiör, där finns det mycket som jag skulle kunna tänka mig att klicka hem.
Nu ska jag och barnen gå ut och lufta oss lite, kanske köra lite radiostyrd bil, vi får se vad de känner för. Ha en skön lördag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar