lördag 24 december 2011

God jul

Äntligen är julafton här, jag och barnen har tagit det lugnt på morgonen, Jimmy jobbar tyvärr, men han slutar när Kalle börjar. Barnen har fått fått varsin julklapp nu på morgonen, varsitt memo-spel, så nu har vi spelat och spelat. Frukosten idag blev pumpa- och solrosfrönbröd med ost och skinka på. Nu är det dags att börja laga lite mat som jag ska ha med mig till mamma och pappa sen. Jag ska göra gräddstuvad grönkål, räkpaj, rödbetssallad och chokladmousse. Dyker upp recept och bilder sen.





Jag vill önska er alla en riktigt God jul, tacka alla fina för att ni läser våran blogg, hoppas vi inspirerar er! Känner på mig att 2012 kommer att bli ett mycket bra LCHF-år. Ta det lugnt och njut att vara tillsammans och njut av maten. Hörs sen! Stor julkram till alla! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar