tisdag 20 december 2011

Julmacka dag 2

Har varit lite si och så med mat idag, blev en rejäl frukost och ingen lunch, men jag har klarat mig bra från hungerkänslor. När jag kom hem på kvällningen blev det ytterligare en julmacka, brödet är sesam och linfröbröd, och på hade jag julskinka, köttbullar och brieost. Gott och mätt blev jag.



Efter jobbet åkte jag och Jimmy till Stadium, de hade medlemsdag med 20% rabatt på hela sortimentet. Hade tänkt att vänta till efter jul med att köpa skidor, hatar när det är massa folk och köer, brukar undvika det så gott det går, men med så där bra rabatt så var det bara att slå till. Blev väldigt postivit överraskad, även om hela parkeringen var full så kändes det inte som det var så mycket folk inne i köpcentrumet. Dessutom var det inte speciellt mycket folk inne på Stadium, fick hjälp direkt. Provade ut ett par skidor, stavar och pjäxor, tycker mina skidor var jätte snygga, inte för att det spelar nån roll, men det skadar ju inte heller. Frågade säljaren om han trodde det var rimligt att vi skulle klara av att åka Kortvasan. Det trodde han. Först blev jag glad sen kom jag på att han var just säljare, vad skulle han annars säga. Ja hursomhelst har ju chanserna ökat markant idag när vi har skaffat skidor. Nu är jag sjukt taggad på att åka och snö finns det ju gott om nu.
Ha en skön kväll! / Camilla

"Snyggingarna som ska ta mig i mål"



Jimmys skidor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar