fredag 23 december 2011

Lugnet före stormen

Jag och barnen har haft en jätte lugn och skön morgon. Det är så skönt när man går upp i tid, så slipper man stressa. Har hunnit med att bädda rent i alla sängar, längtar redan till ikväll när jag har kommit hem, ätit något gott, duschat och får krypa ner i en renbäddad säng. Men det är ju några timmar dit och först ska jag göra ett arbetspass och det kommer blir minst sagt fullt upp. Dagen innan julafton och idag är det många som får lön, kommer att bli en galen men rolig dag. Idag blir vi bjudna på jullunch på jobbet så idag behöver jag inte fundera på lunch, ser fram emot lax, skinka och sill.

Dagens frukost blev rostat pumpa och solrosfrömacka med ost och skinka. Till det drack jag en kopp te med grönt te med kokosolja.


Ha en bra fredag och ta några djupa andetag, ingen stress! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar