onsdag 27 juni 2012

Onsdag


God dag, ja idag är det en klassisk mitt i veckan dag. Iaf för oss som inte har semester. Jag ska jobba kväll idag men har lämnat barnen på dagis tidigare så att dem skall hinna leka med sina kompisar innan Camilla hämtar dem. Så jag har haft ett par timmar själv hemma men jag har faktiskt inte gjort någonting förutom att stanna till på affären på vägen hem och att laga iordning lunchen. Känner att det är en sån där dag när man inte har någon energi till övers, sparar mig till jobbet.

Jag slängde ihop en champinjonomelett till lunch, länge sedan jag åt omelett så jag vart lite sugen på det idag. Klicka här för att komma till recept.

Idag börjar peace and love festivalen hemma i stan, men vi ska inte dit. Vi var där förra året och det är en bra festival med grymt mycket folk! Men vi ska jobba och så är det inget band som lockar iår för våran smak så det kommer bli en lugn helg för våran del. Trots att vi bor 5 km från festivalen brukar det på kvällarna höras klart och tydligt det som spelas hem till oss, ganska häftigt. Nej nu är det dax att göra sig iordning!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar