lördag 21 juli 2012

Full fart!

Idag är det full fart här hemma, mycket som ska fixas med innan festen. Det ska bli så roligt, vi är verkligen ett underbart gäng på jobbet, så det här kan inte bli annat än kul. Sen kommer det några som har slutat på jobbet också, ska bli kul att ses. Nu har jag iallafall tagit ett lunchbrejk, en kanel och kokosomelett, gott som alltid och mättande. Klicka här för receptet.

Har gjort en rejäl skål med coleslaw, passar ju perfekt till grillat. Klicka här för receptet. Själv mäter jag inte ingredienserna när jag gör coleslaw utan kör på känn, smaka av så att det blir som du vill ha det.

Sen har jag gjort två röror också, en fetaoströra och en chiliröra. Som ni ser blir det bara goda LCHF-tillbehör till det grillade. Mums!

Nej nu har jag inte tid att sitta framför datorn. Ha en trevlig dag! / Camilla

5 kommentarer:

  1. Gott, gott, gott! Det blir grillbuffé hos oss hemma imorgon! Min kusin från Moskva kommer och hälsar på! Så coleslaw blir det också på vår buffé! :)
    Ha en toppen lördag!
    Kram kram!
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skoj, ja det är perfekt med coleslaw till grillbuffen!

      Radera
  2. Camilla och Jimmy, jag vill jättegärna ha recept på rörorna! Dom var så himla goda, och tack för igår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv! det var superskoj. Jag ska be Camilla lägga upp receptet på rörorna. Kommer nog upp ikväll. Ha det fint.

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera