tisdag 5 februari 2013

Lite bilder från helgens skidutflykt



Man kan inte ägna en Söndag åt någonting härligare sähär års än korvgrillning i solen och några timmars skidåkning på det! Nu är det inte så att vi tvingar med barnen ut på långfärd utan Camilla brukar sticka iväg på morgonen och åka 1-2 timmar, sedan åker jag och barnen upp och fikar eller grillar korv. Efter det får dem åka i barnspåret tills dem tröttnar och sedan åker Camilla och barnen hem. Då sticker jag iväg och åker några timmar...

Jag brukar alltid ångra mig när jag åkt skidor uppe i gyllbergen över att jag inte haft med mig kameran uppe på höjderna. Tyvärr så mulnade det till idag när jag kom upp dit så jag får ta lite mer bilder en annan gång för det är så sjukt vackert där uppe! Men några bilder jag tog tänkte jag dela med mig av iaf. Det är verkligen en totalupplevelse att åka skidor däruppe jämfört med motionsanläggningarna hemma i stan, så vi brukar åka upp dit så ofta vi kan..






Ha en bra dag så hörs vi senare! /Jimps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar