fredag 14 oktober 2011

Rostad macka

Det var inte igår jag åt en rostad macka, men idag rostade jag sesambrödet och attans vad gott det var. Resten av veckan är det är det bara kvällsjobb, det gäller att ta till vara på tiden innan jobbet, så idag har jag haft en riktigt skön morgon. Ätit frukost framför Nyhetsmorgon och nu ska jag ta en promenad i det soliga höstvädret.

Har den senaste veckan testat att dra ner på mina smoothies, har bara druckit en. Jag har varken gått upp eller ner i vikt när jag druckit mina smoothies men jag har känt ett sug, speciellt på kvällarna. Den här veckan har suget helt försvunnit och idag när jag vägde mig hade jag gått ner 1kg sen förra veckan. Jag kommer att börja dricka mina smoothies igen, men inte varje dag. Skönt att veta vad suget beror på iallafall, hatar det där suget, det är så skönt att slippa det!


Nej nu ska det promeneras! Ha en fantastisk dag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar