lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Årets sista dag är här. 2011 har varit ett grymt bra år, det var året vi började med LCHF, ändrade våran livsstil. Det premiära var ju att gå ner i vikt och det lyckades vi med, resten kom på köpet, vi mår så mycket bättre och nu skulle jag aldrig börja att äta som jag gjorde förut.
Dagens frukost blev en smoothie gjord på hallon, rysk yoghurt, grädde och ägg, gott och mättande!

Ikväll ska vi äta massa godsaker, det blir Surf ´n Turf till huvudrätt och kokospannacotta med bär till efterrätt. Men först ska jag jobba till kvällen, så nu ska jag ta och göra i ordning efterrätten, så lämnar jag resten till Jimmy.

Vill önska er alla ett Gott nytt år! Hoppas att ni får ett underbart 2012, känner på mig att det kommer att bli ett stort LCHF-år, spännande! Tack för att ni kikar in här! Stor kram / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar