lördag 3 december 2011

Lunch mitt i bakandet

Idag har vi bakat för fulla muggar, jag har bakat biscotti och barnen har bakat pepparkakor. Blev riktigt imponerad av 3-åringen, han bakade hur många som helst och fick dom riktigt fina. Dottern som var mest taggade innan tröttnade fortast, så kan det vara ibland.
Dagens lunch blev en stående lunch för min och Jimmys del, några skivor Gustafskorv. Alltid lika gott med hästkorv.
Mina biscottin är på tork inne i ugnen just nu, ska smaka en sen med en kopp te. Spännande och se hur de blev, men de såg riktigt fina ut. Alltid kul att lyckas när man bakar, brukar ha lite problem med det och det är ju alltid lite svårare att baka LCHF-style. Tur att jag är mer en matmänniska än en kaffebrödsmänniska.

Återkommer med recept och ett utlåtande om ett tag! Ha en bra eftermiddag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar