tisdag 17 april 2012

Tisdag


Ja vad ska man säga, man blir inte direkt sprudlande när man kikar ut genom fönstret. Jag vill inte tjata för mycket om att det har snöat osv men det är ju faktiskt så att man drar sig från att vara ute när vädret är tråkigt. Har en del jobb att göra på gården men det får helt enkelt vänta. Istället satsar jag på att röja nere i källaren idag på min lediga dag. Åka till soptippen ett par vändor med massa skräp som man samlat på sig, inte kul men det måste göras det också...

Här har ni min frukost idag, inget revolutionerande men alltid lika gott. Turkisk med jordgubbar och kaffe.

Ikväll skall jag göra någon riktigt god mat har jag tänkt men vet inte riktigt vad det blir än, suger på den lite. Jag måste smöra lite för Camilla eftersom det är fotboll på tvn ikväll också :) Champions league både idag och i morgon, kommer bli huur spännande som helst!

Nej, nu är det dax att sätta fart! Ha en bra dag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar