fredag 29 juni 2012

Jobblunch hemma

Dagens jobblunch som jag gjorde i ordning igår när jag kom hem fick avnjutas hemma istället för på jobbet. Elsa är ju krasslig och Vincent klagar över att han är trött hela tiden, tråkigt med sommarförkylningar. Jobbade förmiddag och nu är Jimmy iväg och ska jobba till kvällen, vilket innebär att jag får står för kvällens grillning, kanske inte min starka sida men jag ska ge det ett försök. Kanske ska jag göra som jag brukar, påbörja grillning och så får Jimmy grilla klart.
Ni kanske se vad som blev dagens lunch, en riktig klassiker hos mig. Perfekt att slänga ihop om man inte har någon matlåda, blir att alltid perfekt mätt och så står jag mig hur länge som helst. Klicka här för att komma till receptet.
Nu ska jag övertyga Vincent om att vi ska ta en middagslur tillsammans, borde inte vara några problem. Ha det så bra, vi hörs! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar