fredag 8 juni 2012

Överraskning...nja


Drog på mig arbetsbyxor, barnen ville studsa på studsmattan, så jag tänkte att jag skulle passa på att överraska Jimmy genom att klippa gräset. Och nog hade han blivit överraskad allt, jag har klippt gräset en gång sen vi flyttade till huset, så det är nog inget som han hade väntat sig. Men överraskning uteblev, lyckades inte få gräsklipparen att starta, så arg som ett bi ringde jag till Jimmy, han förklarade lugnt som bara Jimmy kan hur jag skulle göra och gräsklipparen startade direkt. Så det blev ingen överraskning, men gräset iallafall klippt. Sen gick vi in och gjorde lunch, kan ju bara inte hålla mig från kanelomeletten så det blev en till lunch idag, klicka här för receptet. Till fick det bli en klick turkisk yoghurt och hallon, mums!

Nu ska vi ta oss en promenad i det vackra vädret, man måste ju passa på att njuta när man är ledig och solen skiner. Ha en fin dag! / Camilla

1 kommentar: