fredag 15 juni 2012

Fredag


Tom Petty konserten igår var riktigt grym! Bland dem bästa jag sett faktiskt. Man hade faktiskt ingen aning om vad man skulle förvänta sig eftersom det var så länge sedan han var i Sverige och spelade. Dem börjar ju också bli till åren men det syntes verkligen inte. Sjukt bra drag på både Petty och Heartbreakers. Snygg show med bra synkat ljus, bra ljud, bra publik. Kunde inte gjort det bättre på något sätt. Klicka på bilden ovan för att komma till Aftonbladets recension.

Förbandet igår var Amerikanska artisten Jonathan Wilson med band. Har aldrig hört talas om honom men dem spelade supergrym musik! kommer verkligen lyssna igenom hans skivor framöver.


Det brukar ju kunna vara lite svårt med maten när man är utanför ett utsålt globen, iaf om man inte äter hamburgare. Men vi hittade en retaurang som såg skysst ut och maten smakade helt ok. Dem hade dessutom lchf anpassad mat som ni ser på bilden nedan. Bra jobbat där! Jag åt iaf en biffstek med stekt lök, bearnaise och sallad.


Jag är ju ledig idag också och det var skönt att jag tog ledigt idag, var så sjukt trögstartad i morse! Man är inte 20 längre och jag somnade så fort jag slängde ner huvudet på kudden inatt! Tar alltid sjukt mycket på krafterna när man åker på konsert.

Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, min brorsa kanske kommer hit en sväng och hälsar på. Gräset ser ut att behöva en klippning så vi får se vart dagen tar vägen. En sak är iaf säker, ikväll blir det fotboll! Heja Sverige!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar