torsdag 14 juni 2012

Tom Petty!

Jag har lite minisemester nu, tagit ledig ett par dagar och jobbar inte förens på måndag nästa gång. Kanon skönt! Idag ska jag, brorsan och en kollega åka ner till stockholm för tom pettys första Sverige spelning på 20 år. Kommer bli skitkul och hoppas på bra drag. Det var meningen att vi skulle vara fyra stycken som åker ner men efter ett avhopp så ska vi försöka övertala en kompis som bor i stockholm att haka på, vore kul att ses.

Dagen idag startade med att jag blev väkt av två stycken underbara barn. Vi har haft en lugn och skön morgon tillsammans, men nu har jag checkat in dem på dagis och skall roa mig med att tro det eller ej ränsa avlopp. Verkar vara min nya grej. Sist var det ju stopp i tvättstugan och då slutade det med att vi var tvungna att ringa hit en spolbil som fixade det på 5 min efter att jag hållt på i flera dagar. 2800:- fattigare men med ett bra flöde i rören. Nu är det i köket, jag gjorde rent vattenlås och rör igår men det verkar sitta längre ner. Så idag ska jag prova med högtrycken och håller tummarna för att det släpper! Roligare saker kan man ju hålla på med...

Ja dags att sätta fart, ha en skön dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar