torsdag 6 december 2012

Nu kommer sammanfattningen

Ja hur gick det förra veckan när vi var mer strikta? Det gick bra, åt bara tre mål om dagen förutom på lördagen då det blev grönkålschips, ost och ölkorv på kvällen. Under veckan var jag helt strikt och det var inga problem, om man verkligen känner efter så behöver man sällan äta något extra. Sen åt vi ute både lördag och söndag och det är ju inte helt optimalt om man viktminskar. Även om man byter ut dom synliga kolhydraterna så gömmer det sig ofta osynliga som mjöl i redningar eller socker i dressingar.
Så hur gick det med vikten då?
Tappade 1kg under förra veckan och det är ju den viktminskningen som jag hade per vecka förut när jag viktminskade, så jag är nöjd med det. Inte för att jag är ute efter att gå ner i vikt egentligen, men jag är mest nöjd med att det är så lätt att gå ner i vikt. Kanske är lika bra att köra på en vecka till, blir ju säkert lite extra gottgott under julen.
Sista dagarna i matdagboken kommer att dyka upp, Jimmy ska bara skriva in vad han åt.
Hoppas ni har tyckt om matdagboken och sett allt som vi har ätit! / Camilla

1 kommentar:

  1. Härligt med synligt resultat! :)
    ha en toppen fredag!
    Kram
    //Lana
    P.S.
    Fin bild på dig! :)

    SvaraRadera