torsdag 10 november 2011

Spinning

Nu har jag varit och tränat och fy sjutton vilket pass jag bjöd mig själv på. Har alltid älskat att köra spinning, finns inget som jag kan ta ut mig så mycket på som spinning. Så jag gick in i spinningsalen och satt mig på en cykel och körde mitt eget pass, var riktigt grymt, bara musik som jag gillar i lurarna och precis hur högt jag vill. Jag tränar för att må bättre, bästa känslan är väl när man kommer hem och är helt slut och sen tar en dusch, något att äta och sen kryper upp i soffan under en filt. Nu får jag inte göra allt det där, men en välbehövlig dusch och lunch och sen blir det jobb istället för soffan.



2 kommentarer:

  1. ge mig lite av din energi, tack :p

    SvaraRadera
  2. Här får du en skopa energi! :) Om det är till någon tröst så hade jag inte mycket energi när jag var gravid heller, energin kommer sen :)

    SvaraRadera