måndag 14 november 2011

Träning och lunch

Var iväg och tränade på ett lunchpass på gymmet idag. Jag är en riktig periodare när det gäller träning. Kör en period med träning kanske 3-5 gånger i veckan och sen blir det alltid ett upphåll. Och saken är den att jag oftast träna samma sak i min period, det blir bara gym, bodypump eller spinning. Min förra period var en gymperiod, nu är det helt klart en spinningperiod. Önskade att jag var bättre på att variera och kanske träna mer sällan fast under en längre period, ska jobba på det. Idag blev det iallafall inte spinning, utan easyline. Har ju bara ett fåtal pass som jag kan gå på, jag tränar för att ut mig till max, jag vill knappt komma upp för gymmets trappa när jag går därifrån. Och går jag då på danspass eller vad som helst som kräver att man ska ha taktkänsla eller kordination då är jag rökt, det blir inte träning för mig, för mycket fokus läggs på att ha rätt takt att det blir inte nån bra träning.

Dagens lunch efter träningen blev coleslaw och korv, världens bästa snabbmat! Jag gör alltid mycket coleslaw när jag gör det, sparar det i turkisk yoghurt-burk. Helt perfekt att ta till när man inte vet vad man ska äta. Har man rester som kyckling, köttfärssås, lax eller vad som helst kan man äta det med coleslaw till. Vi brukar alltid ha nån korv hemma, perfekt att bara steka på eller äta som den är med coleslaw.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar