tisdag 27 december 2011

Back to basic

Idag blev det en klassisk frukost här hemma. Känner att det är dags för att gå till bara till våran vanliga mat. Tycker julen har gått bra ur LCHF synpunkt men det har ju blivit lite sill, rödbetssallad och en och annan mörk chokladbit. Allt det där har gjort att jag har haft ont i magen, kännt mig svälld och trött. Märker att jag blir hungrig av sån där mat, så nu blir det back to basic. Frukosten för mig blev brieost, ägg, hästkorv och te. Jimmy åt samma fast han åt två Finn crisp också.




Nu är dags att göra sig i ordning för jobb för min del, Jimmy är ledig idag också. Hade väldigt gärna varit ledig idag, känner mig trött och så skulle jag vilja ha en familjedag till, bara vara, spela spel och mysa. Får bli en annan dag.. Ha en bra dag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar