lördag 25 februari 2012

Lätt lunch

Blev en sen lunch idag för våran del, så det fick bli en lätt variant så vi hinner bli hungriga till kvällen. Jag åt ölkorv, prästost och röra med smetana och vitlöksost, det var meningen att vi skulle ha med röran igår till kycklingsalladen som vi åt innan starten i Kortvasan, men den blev kvar hemma i kylen. Jimmy åt makrill i tomatsås och salami.




Vi har varit på bio idag, Alfons Åberg, fick värsta nostalgikänslan, såg själv på Alfons Åberg när jag var liten. Perfekt bio, 40min lång och 30kr/person, barnen tycker ju att själva grejen med att gå på bio är det häftigaste. Efter bion var vi och handlade inför kvällen, ikväll ska vi äta en firar-middag, blir något så ovanligt som en efterrätt, självklart LCHF-style.



Nu ska jag bara ta det lugnt, har inte alls så mycket träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha, men jag är rätt trött och lite öm här och var. Ska unna mig en massage i veckan tänkte jag, har en nacke som inte gillar skidåkning. Ha en underbar lördag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar