lördag 25 februari 2012

Dagen efter

Jag måste erkänna att jag är lite mör idag, har sovit som en stock inatt och börjar bli lite stum i kroppen. Men det känns ändå helt ok. Var inte optimala förhållanden i spåren igår med tö-snö uppkörda spår och bakhalt. Men det var riktigt skoj trotts allt och jag är nöjd med prestationen, man är ju trotts allt nybörjare. Jag åkte 30 km på 3 tim och 16 min. Jag hade 3 tim som mål men nådde inte riktigt dit, med så mycket folk i spåren får man inte något riktigt flyt i åkningen så jag hade inte kunnat åka så mycket med den startpositionen jag hade. Vi var 13 st från jobbet med lite blandade ambitioner men alla tog sig i mål och gjorde ett kanonjobb!

Idag är vi lediga, vi ska njuta av ledigheten med barnen idag! Först ska vi gå på bio och kika på "alfons åberg" sedan ska vi njuta lite av det fina vädret. Ikväll skall vi mysa till det och laga någon riktigt god mat och bara ta det superlugnt.

Till frukost gjorde vi en kanna smoothie som vi delade på och ett par koppar kaffe på det så man piggnar till ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar