fredag 17 februari 2012

Brunch

Har nyss käkat en rejäl brunch, jobbar lite knepig tid idag så det blir lite förskuten lunch senare så då fick det bli brunch innan jobbet. Det satt riktigt fint! Stekt ägg, halloumi och korv. Det här kommer jag stå mig länge på. Damp ner ännu en vasaloppstidning i brevlådan idag. En vecka kvar nu och börjar få lite panik över att våra kläder som vi beställt till åkningen inte dykt upp än!, känns sådär. Hade ju vart kul att prova dem innan, men nu ska man väl vara glad om dem kommer överhuvudtaget...

Nu skall jag göra mig iordning för arbete! Vi jobbar hela helgen och det kommer bli en rolig jobbhelg känner jag på mig, efter att det varit ganska lugnt tempo ett tag så drar några riktigt roliga säsonger igång framöver! Vi börjar med bokrea, sedan rullar det på!

Ha en superfredag! /Jimmy



6 kommentarer:

  1. Brunch är perfekt om man inte kan äta lunch i vanlig tid. Haloumi är så gott, ska prova er omelett med haloumi i när jag har haloumi hemma nästa gång.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja halloumi är verkligen gott! ja testa omeletten, den var kanon! ha en bra fredag!

      Radera
  2. Vad är det du har på korven? Ser smaskigt ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fransk senap från slotts. Den är sockerfri och kanongod! Ett måste i kylen.. mvh Jimmy

      Radera
  3. Aha! Jag blandade lite ajvar och creme fraiche igår och hade på en choritzo. Jätegott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det lät fint, får testa det nästa gång.

      Radera