lördag 4 februari 2012

Lördag

Idag är det Lördag, kanonfint väder ute och svinkallt! Synd att det är så kallt, skulle verkligen vilja ha en ute dag idag annars. Men men, finns att göra ändå. Har vart full fart denna morgon, mysig frukost med familjen sedan dammsugit och tippat lite stryktips med spelbolaget. Camilla är och tränar body-combat på gymmet men jag tar mig en vilodag idag och sattsar på träning i morgon. Vi skulle åkt hela famljen och hälsat på Min syster, hennes sambo och lille son Wille idag men Elsa har återigen blivit krasslig stackarn. Så jag och Vincent åker själva dit och hälsar på dem efter lunch och spanar in deras nya hus. Ska bli skoj! Här kan ni kika in på hennes familjeblogg om ni är nyfikna. Ikväll kommer Camillas föräldrar hit och hälsar på oss, dem har ställt upp jätte mycket på slutet och tagit hand om barnen så vi har kunnat ligga i hårdträning ute i skidspåren, så vi ska bjuda dem på middag och ha det trevligt! Njuter av ledigheten idag, hoppas ni också har en go lördagsförmiddag.




Till frukost idag åt Camilla Keso med musli och nötter. För min del vart det kaffe och stekta ägg. Till detta åt vi båda några bitar cheddarost och flödeost, gott gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar