tisdag 14 februari 2012

Storstädning

Ja då var det tisdag!, det var ju idag som jag ska storstäda hemma. Det kommer faktiskt bli skönt. Camilla jobbar, jag frågade henne innan hon åkte i morse om det var OK ifall jag gick bananas och tokrensar i köksskåp och lådor!. Alla som känner mig vet att jag är bra på att rensa, så nu gnuggar jag händerna och kan knappt bärja mig...

Vi kikade på "kvällsöppet" igår kväll föresten. Tycker att det var en ganska torr debatt, var inte så mycket vettigt sagt tycker jag. Det var samma gamla tugg som man hör i varje debatt. Men det är ganska komiskt när flera lchf motståndare inte ens vet vad en genomsnittlig lchf person äter för mat om dagarna, dem verkar tro att man enbart äter oxfile med smör måndag till fredag. Det är ju engefär som att säga till en vegetarian att det är jättefarligt att vara vegetarian och bara äta bönsallad med dressing varje dag. Därför tycker jag att alla debatter hamnar på en ganska låg nivå eftersom dem inte speglar verkligheten. Vill ni kika på kvällsöppetdebatten, klicka här.

Min frukost idag. Kaffe och äggröra, såå gott!. Ha en bra dag! /Jimmy

2 kommentarer:

  1. Kan du komma hit och städa lite också? :-)
    Jag såg också debatten och tycker som du att motståndarna inte verkar veta vad LCHF är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan skicka över honom, han är en jäkel på att städa och framför allt på att rensa :) Nu är hemmet skinande rent och i skåpen är det ordning och reda, gillar! Ha en bra kväll!

      Radera