måndag 13 februari 2012

Vasalöparen

Jag har tagit det superlugnt idag efter jobbet. Är lite hängig i kroppen, men bara att bita ihop och hoppas det blåser över. Har ju inte tid att bli sjuk direkt... Idag fick vi hem "Vasalöparen" i brevlådan och såklart fanns det med en lchf relaterad artikel även i detta magasin. Det var en krönika av Jonas Colting som ofta brukar synas i media och förespråkar lchf. En bra artikel där han fokuserar på sockret, vilket jag håller med honom om att det är våran största hälsobov.








I morgon är jag ledig och då skall det storstädas heeela dan! Skall bli en riktig sterilt här hemma, speciellt köket skall få sig en rejäl omgång. Nu skall jag brygga mig lite kaffe, slänga mig i soffan, kika på lite tv och vänta på att Camilla skall komma hem från jobbet. Ha en go kväll på er! /Jimmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar