onsdag 7 mars 2012

Kärlek vid första ögonkastet

Dagens middag blev en god namnsdagsmiddag som Jimmy fixade när jag var ute och sprang. Vi hade biff kvar sen i helgen som behövde ätas upp, så det blev biff med en supergod sallad och bea-sås till.

Efter jobbet mötte jag upp resten av familjen på sportaffären, fick superbra hjälp att prova ut skor. Jag stod och valde mellan två par skor då säljaren säger att han har fått in ett par helt nya skor som inte finns i butiken än, men att han kan hämta ett par. Han öppnade kartongen, det var kärlek vid första ögonkastet, det sista jag hörde var bäst i test, sen hörde jag bara ljuv musik. Det viktiga är ju så klart att skorna är sköna och det var verkligen mina nya godingar, men det är ju lite roligare att ge sig ut och springa med snygga skor. Tog mig en runda när vi kom hem och mina godingar levererade direkt!



Jimmys nya skor - misstänker att han inte är lika uppspelt över sina skor *hihi*


Nyduschad har jag lagt mig under filten och ska ligga här resten av kvällen, bästa känslan är när man har duschat och ätit efter man har tränat. Jimmy är och spelar innebandymatch, säsongens sista, vinner de så vinner de serien, håller tummar och tår. Ha en skön kväll! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar