torsdag 26 april 2012

Lchf pasta med gorgozolasås


Nu är det bara en "halvdag" kvar innan det är helg! Ska bli superskönt med helg och jag är dessutom långledig i helgen eftersom jag är ledig på måndag också. Så jag hoppas såklart på fint väder så man kan vara ute och njuta och greja lite i trädgården. I morgon hoppas vi kunna inviga altanen när det vankas mat på kvällen!

Jag slutade kl 18 idag och klockan han bli ganska mycket innan jag var hemma med barn och allt, så det fanns inte så mycket utrymme för långkok. Fick helt enkelt laga ihop något snabbt och enkelt. Så det vart detta, tog 30 min att slänga ihop och gick hem hos barnen också. Det vart gamla beprövade kort i form av lchf pasta och gorgonzolasås, klicka på länkarna för att komma till recepten. Det var riktigt smarrigt.

Nu har barnen lagt sig och efter en lång dag på dagis kommer dem nog sova gott inatt. Jag sätter mig i soffan med en kopp kaffe och varvar ner efter jobbet. Camilla jobbar kväll och har ett par timmar kvar innan hon får komma hem.

Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar