måndag 21 maj 2012

Stegräknare

 Vi har ju en stegräknartävling på jobbet och jag tänkte att jag skulle rekommendera en riktigt bra stegräknare till ett väldigt bra pris. Vi hade en annan första veckan, men den funkade inte alls lika bra. Den här från Silva som vi har nu mäter exakt. Det är några veckor kvar på tävling och vi kämpar på, har nog aldrig gått så mycket som jag har gjort den senaste tiden. Promenader är grymt skönt, har gått till och från jobbet så ofta jag har kunnat, det ska jag absolut fortsätta med. På stegräknare.se kan du omvandla din träning till steg och även beställa stegräknare. Jag brukar alltid ligga över 20000steg så jag har några kvar ta idag, men det får bli ikväll när Jimmy kommer hem från jobb och fotboll. Roligt sätt att utmana sig själv och även tävla i lag som vi gör på jobbet.

Idag har jag kommit ur min ledighetskoma och tvättat och fixat håret. Nu är det dags för läkarbesök med Elsa, de har tydligen slutat behandlat öronvärk, men de ville titta på henne efter som hennes feber kommer och går, men först ska vi lämna Vincent hos mormor och morfar. Ha en trevlig eftermiddag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar