lördag 12 maj 2012

Trögstartad


Ojojoj, känner mig riktigt trögstartad idag! Veckans träningar och promenader börjar kanske ta ut sin rätt, man är ju inte van att träna varje dag direkt men vad gör man inte när det är tävling. Jag jobbar kväll idag så jag har unnat mig en riktigt lugn och skön morgon. Jag och barnen åt en lång frukost tillsammans. Men nu är det slut på det! Kastar ner barnen i barnvagnen och promenerar hem till mormor & morfar som skall passa barnen tills Camilla slutar. Stegräknaren måste få jobba lite. :)

Nu när man har promenerat till och från dagis bla så märker man hur bekväm man är i vanliga fall och hur skönt det faktiskt är att komma ut och röra på sig lite extra. Älskar verkligen när man får en sån här "trigger" så man verkligen sätter lite press på sig själv! Man behöver det eller iaf jag behöver det. Som tidigare när vi tränade inför kortvasan och före det när vi började med lchf och gick ner i vikt. Så efter den här stegtävlingen måste jag skaffa mig en ny motivationshöjare, kanske ett sprintlopp och till vintern har jag redan anmält mig till kortvasan igen, då ska förra årets tid kapas rejält! :)

Nej nu måste jag sätta fart!, ha en skön Lördag på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar