måndag 18 juni 2012

Grillkorv


Jag slutade tidigt från jobbet idag och i morgon är jag ledig. Känner mig trött och lite seg i kroppen, får hoppas det blåser över tills i morgon. Efter att jag hämtat barnen på dagis så har vi varit ute på gården och lekt. Sedan har jag pysslat med lite tråkiga vardagssysslor också, finns ju alltid massa grejer som hänger över en. Till middag åt jag knäppare och chorizo med senap och hackad persilja, korvgalning som jag är så satt det riktigt fint!

Nu blir det en lugn kväll på ryggläge i soffan, känner att jag behöver det idag. Camilla jobbar kväll och jag ska kika på Spanien-kroatien, hade heldre sett italien- irland men den har tv4 valt att visa på deras nylanserade kanal som jag inte har och inte heller har möjlighet att teckna, sjukt iriterande! men men.

I morgon spelar ju Sverige sin sista match och trots att spänningen är bortblåst så ska vi iaf ut ett gäng från jobbet på sportbar och käka lite god mat, vi har planerat det här tidigt och hade hoppats på att det skulle gå lite bättre för vårat kära landslag men det blir kul iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar