fredag 6 juli 2012

Födelsedag

 God kväll på er! Idag har jag jobbat och firat min 33:e födelsedag, var jag inte nyss 25?! Om jag blickar tillbaka på det senaste året har det hänt mycket, mycket bra har hänt det senaste året, bland det största är ju min kostomläggning, viktnedgång och att jag har utmanat mig på flera olika sätt. Med det bästa är att jag får ha min fina familj, då spelar det ingen roll att jag blir äldre. Det senaste året har jag funnit tre tecken på att jag har blivit äldre, nämligen tre gråa hårstrån!!! Jaja bara att gilla läget, än så länge är det hanterbart.
Dagen har varit väldigt bra, efter jobbet åkte vi hem till mina föräldrar, hade inte träffat de på över en vecka så både vi och barnen hade saknat de massor. Vi blev bjudna på grillad fläskfilé, rättikagratäng, grillade grönsaker, sallad och bea. Mums vad gott det var! Till efterrätt blev det den godaste efterrätten, jordgubbar och vispad grädde.

 I present har jag fått, presentkort på massage, så nu kan jag gå flera gånger, gillas! Sen fick jag grillbestick av märket Anders Petter, våra gamla har blivit så slitna. Längtar redan tills jag får använda dom.




Mamma hade stickat den här långa pippitröjan till mig och det var kärlek vid första ögonkastet, den här tröja och jag kommer att ha det väldigt mysigt tillsammans! Tack så mycket min duktiga mamma!

Nu blir det soffmys för vår del. Imorgon ska vi på 30-års fest, en arbetskompis och vän har fyllt år i veckan. Kommer att bli mycket trevligt! Ha en skön kväll! / Camilla

2 kommentarer: