onsdag 7 november 2012

Brunch


Nu är jag hemma och har precis ätit en god omelett till brunch. Gjorde en omelett med champinjoner och rödlök i. God stekyta och mjuk i mitten precis som jag vill ha den! Klicka här för recept på omeletten.

Jag skall ju jobba sent ikväll så jag börjar först kl 14 idag. Men klockan ringde redan 06.15 så det kommer bli en lång dag. Jag och barnen har ju varit på sjukhuset för lite undersökning av Elsas hals och öron, hon var duktig som alltid i dem där sammanhangen. Nu är barnen på dagis och jag har några timmar på mig att varva ner och ladda betterierna inför arbetet.

Det är inte ofta man har ett par timmar oplanerad tid där man inte behöver göra ett smack som jag känner att jag har nu. Ganska skönt faktiskt. Nu skall jag surfa runt på lite olika bloggar och se om jag kan hitta lite inspiration till kommande matlagning. Ha en bra dag lchf vänner! /Jimps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar