tisdag 23 april 2013

Grillbilder


Jag tänkte passa på att dela med mig av lite grillbilder innan dem glöms bort bland alla nytagna kort. Vi har grillat mycket god mat på slutet men haft lite fullt upp så det har inte kommit ut helt enkelt... För många har grillsäsongen inte ens börjat men vi håller på och grillar in oss för fullt, så när sommaren är här så sitter grilltimingen perfekt! Det är ju faktiskt mycket teknik i att grilla så man kan inte räkna med att det sitter direkt utan man får fräscha upp grillkunskaperna, det är en färskvara som så mycket annat...

Helgrillad fläskfile, med baconlindade vitlöksklyftor, zucchini, paprika, rödlök & bearnaisesås.

Dem baconlindade vitlöksklyftorna är frasiga utanpå, mjuka innuti och smakar vääldigt bra!

Weber One Touch premium. En sjukt bra grill med kvalitet! Finns på Ica Maxi till bra pris.

Enkelt och gott. Linda in vitlöksklyforna i en baconskiva och grilla tills baconet är frasigt. Ett måste på grillfesten!

Grillad entrecote & fläskkarre tillsammans med champinjoner, coctailtomat och knipplök.

Härligt röd entrecote och ett saftig karrebit. Grillsäsongen kungar!

Ett gott Italienskt vin som ni inte får missa.

Köttet är dränkt i våran underbara Whiskey & grönpepparsås! mums.
Så har ni inte redan plockat fram grillen så hoppas jag verkligen att jag lockat er till att göra det nu! :) ha en bra dag på er. /Jimps

1 kommentar:

  1. Vad härligt med grillning. Vi har ännu inte tagit fram grillen, men jag längtar!

    SvaraRadera