tisdag 29 november 2011

Värmande dryck

Kom hem efter shoppingrundan och kände att jag behövde dricka något varmt. Fick ett tips från en läsare häromdagen, grönt te med mandarin apelsinsmak. Jag har länge haft problem vad jag ska dricka på morgonen, juice och mjölk är ju uteslutet, och jag dricker inte kaffe och har inte varit något stort fan av te. Och det känns ju lite torftigt att dricka vatten till frukost, men nu har jag hittat något, grönt te! Det är ju mycket godare än svart te, har inte ens tänkt på att jag skulle prova det, så tusen tack för tipset!


Hittade några julklappar till barnen, köpte lite olika spel och lite annat smått. Dottern börjar bli så stor nu och hon gillar verkligen att spela spel, tror verkligen att hon kommer gilla spelet som jag köpte. Jag köpte varsitt memory-spel åt de också, det ska de få på julaftonsmorgon, jag fick alltid öppna ett paket på morgonen när jag var liten och nu har traditionen förts vidare. Perfekt med ett spel, så kan de pyssla med innan Kalle. Resten av klapparna ska jag köpa på jobbet, skönt att man nästan är klar. Nu ska jag ta och leka en stund med barnen, tror att lek med Pippi-huset står på agendan. Ha en bra eftermiddag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar