torsdag 29 december 2011

Världens bästa frukost

Under min viktnedgång åt jag nästan alltid 2 ägg och 3 skivor hästskivor till frukost. Det är nog världens bästa frukost om man vill hålla sig mätt och gå ner i vikt eller ännu bättre skulle säkert vara att ha på majonäs på äggen, men nu gillar jag inte att äta majonäs som den är. Nu är jag ju inte ute efter att gå ner i vikt längre utan bara hålla vikten och det har jag inga problem med, så nu blir det lite mer mejeriprodukter till frukost. Idag blev det ost, hästkorv och ett kokt ägg.

Idag är lilltjejen mycket bättre, men ojoj vad hon har hostat inatt, lillpluttan! Idag ska jag handla godsaker till nyår, men först ska huset städas. Ikväll hade vi tänkt att premiäråka skidor, men nu regnar det och är 5grader varmt. Börjar bli riktigt stressad över att det inte är någe snö, hade till och med en mardröm om det igår. Kortvasan närmar sig med stormsteg... hur ska det gå?!
Ha en bra dag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar