fredag 20 januari 2012

Hamburgare

Idag fick Elsa bestämma mat, man gör ju vad som helst för att de ska få i sig mat när de är sjuka. Elsa har inte ätit riktigt på över en vecka, vad jag än har föreslagit så har det varit nej, men idag sa hon att hon var hungrig och ville att vi skulle köpa hamburgare. Mormor kom förbi på lunchen så då passade jag på att åka till Max och köpa burgare. På Max har de ju en Low Cab-burgare, men jag tycker inte att den är så himla god, så idag köpte jag en Triple Cheese, sa bara till att jag ville ha sallad istället för bröd. Den hamburgaren var mycket godare med massa ost på, mums! Elsa åt upp hela sin hambugare, kanske kanske att det börjar vända nu, hoppas!

Köpte den här tidningen idag Allt om LCHF - Nya succédieten!, har bara bläddrat igenom den, men den verkar riktigt bra. Ska sätta mig i soffan och läsa lite nu.


Ha en skön fredagseftermiddag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar