torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Det har vart full rulle idag. Var så sjukt trött i morse att jag gärna stannat hemma i sängen idag, känner mig inte helt hundra. Men det var bara att köra igång. Först skulle vi åka och lämna grabben hos mormor och morfar så jag och Elsa kunde åka till vårdcentralen i lugn och ro. Vi hade fått tid åt henne då hon inte blir frisk och det visade sig senare att hon åkt på halsfluss och en host bakterie! usch, ingen hejd på sjukdomarna hos Elsa! Nu har hon fått en pencilikur så att hon snart äntligen kan bli frisk. Jo men det gick inte så bra för bilj****n startade inte! Så dagen startade i panik, lång historia kort så löste det sig till slut. Sen har det varit jobb hela dagen. Efter jobbet så vart det en snabbt ihopslängd middag för min del, resten av familjen hade käkat hos svärföräldrarna. Hade ett par kasslerskivor kvar från igår så jag gjorde helt enkelt en repris på gårdagens lunch kika här för receptet. Lika gott idag som igår så nu är jag mätt och belåten och varvar ner framför tvn. I morgon är det fredag! och det skall bli så skönt med helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar