onsdag 15 februari 2012

En klassiker efter träning

Vi vann även den andra korpinnebandymatchen ikväll! Så jäkla kul, vi har verkligen fått bättre ordning på vårat spel efter en spelmässigt tung säsong senast. Vi gnuggar vidare... En gammal klassiker efter innebandyn är makrillfile i tomatsås, sedan brukar jag toppa det med en ost eller korv tex, men idag vart det lite nötter till.

Vi har ju som ni kanske läst tidigare haft besök av en fotograf idag och jag var så jävla spänd allså, så jag känner att jag har lite ont i nacken nu. Jag brukar inte bli nervös ofta men idag var jag verkligen det, men helt i onödan. Eller jag har iof inte sett bilderna än men det kändes bra iaf.

Nu sitter jag hemma och kikar på fotboll, inspelad CL fotboll från ikväll. I morgon vankas det kvällsjobb efter två lediga dagar. Nästa lediga dag är inte förens nästa fredag och då är det ju inte vilken dag som helst! Då åker vi norröver med arbetskamraterna, kortvasan! Kommer nog bli skitskoj, bara man får hålla sig hel och frisk tills dess.


Go natt på er! /Jimmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar