torsdag 29 mars 2012

LCHF & träning

Vi hade det jätte roligt på biblioteket idag, vad vi inte visste var att det var terminsavslutning för sagostunden, så vi var inte direkt ensamma. Det bjöds på fika och alla barn fick en påse med en liten leksak i. Elsa var helt till sig när vi var i sagogrottan, det finns ju så mycket att titta på, det är verkligen en riktigt sagomiljö. Hon sa till mig flera gånger innan sagan började:
-Mamma, det är kommer att supersuper roligt, det känner jag på mig!
Barnen börjar bli en härlig ålder, visst de bråkar och går en på nerverna ibland, men jag gillar att det börjar bli lite större. Att man kan åka i väg på saker utan att vara orolig att det ska spåra ur totalt, det är inte alltid lätt att bara ha ett år mellan barnen, men nu känns det som man får igen på ett positivt sätt. Elsa sitter och "läser" saga för Vincent just nu och han har lutat huvudet mot hennes axel, sånt värmer mitt hjärta.

Till en helt annan sak, när vi kom hem så låg boken LCHF & träning av Jonas Bergqvist och väntade i postlådan. Jag förhandsbokade den för ett tag sedan, hade nästan glömt bort det. Ska bli så spännande att läsa den här boken. Jonas har en hemsida också, spana gärna in den här jonas.bergqvist.se. Ha det bra, vi hörs sen!

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot en bokrecension sen då =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har börjat läsa lite och det verkar väldigt intressant! Bokrecension kommer!

      Radera