onsdag 28 mars 2012

Onsdag

Ja idag är det Onsdag och nästan lika tråkigt väder idag som igår, men det regnar iaf inte. Idag är vi lediga hela familjen så vi får se vad vi hittar på idag. Dagen började iaf tidigt då jag skuttsade Vincent till dagis en sväng trotts att han är ledig, dem skall på teater och det vill han inte missa. Elsa och Camilla skall snart plantera om lite blommor och kanske baka. På min agenda står fortfarande avloppet i källaren, efter 3 timmar rens igår vart det inte bättre så jag får nog fixa hit lite hjälp idag.



Här har ni våran frukost för dagen. Jag åt rostat Mandel & valnötsbröd med smör och ost på. En kopp kaffe till det så var min frukost perfekt. Camilla åt turkisk med keso och tinade frysta hallon.

Ha nu en riktigt bra dag så hörs vi senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar