tisdag 27 mars 2012

Tisdag

Ja idag är det tisdag, det låter ju inte så häftigt och det är det inte heller. Tittar man ut så möts man av en grå himmel och duggregn, blir inte tråkigare väder än så. Det blir helt enkelt en innedag idag, men jag har ju att göra inne så jag klarar mig iaf. Först ut blir avloppsrensning! Skitkul men måste göras och hoppas verkligen jag får ordning på det den här gången, annars får jag ringa hit proffsen för detta håller inte längre. Nu har jag ju iaf lite bättre utrustning så vi håller tummarna!

Jag är ju ledig idag och har inte riktigt bestämmt mig för vad jag skall laga för mat till kvällen men jag är faktiskt lite sugen på lax, kanske något kallrökt eller liknande så vi får se om det kan bli det eller kanske något helt annat. Det får visa sig lite senare.

Frukosten åt vi tillsammans hela familjen idag, jättetrevligt! Jag och Camilla åt turksik med keso och hallon. Ingen nyhet alltså men alltid lika gott.

Ha en skön tisdag så hörs vi senare!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg med bra recept och inspiration.
    Har oxå en ledig dag, så nu är man ute på nätet för att hämta idéer till kvällens middag.

    Ha en underbar dag/ Jimmie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar Jimmie! Kul att du gillar våra recept. Vad vart det till middag då? :)

      Radera
    2. Jag var precis in på din blogg, grymt fin!

      Radera