fredag 13 april 2012

Äntligen helg!


Skönt att helgen är här! Jag slutade tidigt idag och hoppade över lunchen, när jag kom hem plockade jag ihop lite smått och gott så jag står mig till kvällen. Lutar åt grillat ikväll! Snart skall jag och ungarna åka och hämta hem Camilla som slutar kl 16. Hennes bil startade inte i morse! Den drar ur batteriet på nått vis. Är inte så haj på bilar men vi är inte ensamma iaf, pratade med en kollega idag som har en likadan bil och samma problem som oss! Skit grejer. Hörs senare!

2 kommentarer:

  1. Det är så tråkigt när bilar går sönder... Vi är inte heller så duktiga på att förstå oss på bilar... fast man är ändå så beroende av dem...
    Hoppas ni får en fin helg ändå! :)
    Ha det bra!
    //Lana

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, bilar ska bara funka. Tack, hoppas att du också får en trevlig helg!

      Radera