söndag 13 maj 2012

Expressen

Söndag och solen skiner, kvällsjobb för min del, vilket innebär att jag kommer hinna med en härlig promenad i solen. Ska sätta barnen i barnvagnen snart och gå hem till mina föräldrar med barnen, ska nog ta en liten omväg, behöver ju alla steg jag kan få till stegräknartävlingen. Jimmy hade också lite sovmorgon imorse så vi åt frukost tillsammans idag. Lyxade till det med min favoritfrukost, kesoplättar men turkisk yoghurt och jordgubbar. Klicka här för receptet på plättarna.

 Mitt plättlagg i gjutjärn som jag fyndade på loppis för några år sedan, blir fantastiskt goda plättar.

 Nu till Expressen, om ni vill se mer av mig idag så köp dagens Expressen. Såg att rubriken var "Okända LCHF-maten", kan väl inte påstå att den var speciellt okänd för mig, men alla tips man kan få är ju bra. Artikeln handlar om hur man snabbt går ner i vikt till midsommar. Självklart var det ju en läkare som hade uttalat sig om kolesterol, om du känner dig det minsta orolig över det kan jag tipsa om att läsa på kostdoktorns hemsida om kolesterol så får du läsa om en modern och uppdaterad syn om kolesterol. Klicka här för att komma till kostdoktorn.

Ha en grymt skön dag i solen!!!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du är med i tidningen. :-)
    En plättlagg vill jag också ha, det verkar så smidigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja inte varje dag man är med i tidningen :)
      Plättlagg är verkligen grymt smidigt, blir alltid perfekta plättar, har mycket svårare att få till pannkakor. Ha det bra!

      Radera