söndag 13 maj 2012

Kvällsmat


Nu är jobbhelgen avklarad och jag sitter hemma i lugn och ro framför tvn och kikar på lite fotboll. Camilla slutar snart och får komma hem hon också. Har varit en riktigt rolig arbetsdag idag, det har varit full fart och mycket att pyssla med, allt ifrån truckkörning till möbelmontering och stegräknaren har tickat på. Ser att det varit hög traffik på bloggen idag bla tack vare Camillas artikel i expressen! Riktigt skoj, hoppas vi kanske kan ge lite tips till nya läsare...

När jag kom hem på kvällen idag var jag hungrig, blir ju lite knepigt när man jobbar som jag gjort idag, blir lätt att man hoppar över en måltid. Kände att jag behövde något rejält i magen så jag hafsade ihop en variant på Camillas jordnötssås, klicka här för att komma till receptet. och till det strimlade jag upp och stekte kycklingfile som jag kryddat med salt, peppar och paprikapulver. Så nu är jag mätt och belåten!

I morgon är vi lediga hela familjen och det ska bli så skönt att få vara med barnen en hel dag! Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar