söndag 6 maj 2012

Rullsand

 Jag kom ihåg att ta med mig kameran, men minneskortet satt kvar hemma i datorn, så ni får hålla tillgodo med mobilbilder. Jimmy och Vincent hjälpte mina föräldrar att sätta upp förtältet till husvagnen, medans jag och Elsa lekte i lekparken och kikade runt. Det är så fint i Rullsand, så fort det blir varmare så åker vi dit och hälsar på och solar och badar. Det var en familj idag som var väldigt tidigt ute, låg och solade på stranden, medans jag och Elsa gick förbi med täckjacka och mössa. Vet inte riktigt hur de tänkte, det var 11 grader, solen sken visserligen men det blåste. När vi var i lekparken kom pappan och dottern dit för att leka, han hade bar överkropp och shorts och dotterna hade linne och shorts och där stod vi och småfrös i täckjacka. Ja ja alla är ju olika...


Till lunch åt vi kycklingsallad, just den här varianten på kycklingsallad har jag ätit sen jag var liten och den är  LCHF. Sallad med kyckling, lättvispad grädde smaksatt med senap. Gott!


 Vackra vitsippor och blåsippor fanns det gott om.

 Jag som funderar på om jag ska dra på mig bikinin...not!


Nu har Jimmy dragit iväg på innebandy och jag ska lägga mig i soffan och kika på lite tv. Imorgon drar det gång en stegräknartävling på jobbet, jag är med i ett riktigt grymt tjejlag, vi ska ta hem det här! Imorgon kör jag igång med en springtur innan jobbet, nu blir det motionerande av! Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar