onsdag 13 juni 2012

Periodisk fasta

Ledig idag och regnet öser ner, men då blir det massa gjort inne istället. Började dagen med att städa och sen har vi varit och handlat. Senare får vi finbesök, Jimmys syster och henne familj kommer. Då blir det bebismys eller han börjar ju bli stora killen nu, ska bli kul att ses! Till fika blir det rabarberpaj, har aldrig gjort en LCHF rabarberpaj innan, ska köra lite på känn, men jag tror att det kan bli riktigt bra.

Idag är det två veckor sen jag började med periodisk fasta och jag tycker att det funkar väldigt bra. Äter lunch, middag och oftast lite nötter, passar mig perfekt. Och idag var det invägning igen, gått ner ytterligare 1kg, bara 1kg kvar till målet. Kommer nog att fortsätta med periodisk fasta även efter målet är uppfyllt, men får nog äta lite mer bara. Ha en bra dag! / Camilla

3 kommentarer:

  1. Hur motiverar du för barnen varför du inte äter på morgonen?

    SvaraRadera
  2. Försöker fundera om de ens har sagt något om det, men jag tror inte det. Brukar alltid sitta med vid bordet och dricka något. Om de skulle fråga skulle jag nog bara säga att jag ska äta sen, det har aldrig varit problem att få i våra barn frukost så jag tror inte att de skulle få för sig att sluta äta frukost bara för jag inte äter.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera