torsdag 19 juli 2012

Varma plättar, sol & regn

Idag har vi varit ute i trädgården och grejat, ibland skiner solen och ibland regnar det. Det har bara varit mindre regnskurar än så länge och jag har vägrat gått in, men nu låter det som om regnet ökar. Kan det inte bara sluta regna, okej för att det är kallt och molnigt, men det kan väl iallafall sluta regna.
 Dagens lunch med en riktig favorit, varma plättar, klicka här för att komma till receptet. Jimmy har fått fart på trimmern och är ute och kör med den för brinnande livet. Jag har rensat i rabatter och än är jag inte klar på långa vägar. Får se om det blir en fin eftermiddag och kväll som det brukar, då ska jag ut och rensa igen. På tisdags var jag på massage och herregud vilken genomkörare jag fick, tror hon hittade på varenda öm punkt i hela ryggen och jag har varit lite mörbultad sen dess, börjar iallafall vända nu. Ska ta mig i kragen och unna mig massage lite oftare. Mycket välbehövligt!

Har gjort en rabarberpaj, vi väntar besök. En kompis och hennes barn, det blir jätte trevligt, både för vuxna och barn. Kul att barnen ska få leka lite, det kommer de att gilla! Ha en trevlig eftermiddag! / Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar