onsdag 25 februari 2015

Culina

http://www.culina.se/

Idag tänkte jag tipsa er om en grymt bra webbhandel där du finner allt du behöver i köket. Den heter Culina och du finner den på http://www.culina.se/. Fint och brett sortiment av kvalitetsprodukter!

Jag är lite sugen på en ny gjutjärnspanna, den jag har fungerar jättebra men jag skulle vilja ha en panna med kortare handtag för att enkelt kunna använda den i ugn och på grillen. Här hittar du bland annat pannor från Ronneby Bruk & Skeppshult. Gjutjärnspanna är för övrigt det köksredskap som jag använder mest och är ett måste i köket för att kunna laga till den perfekta maten! Det är dagens tips från mig till er.

Nu vart jag även sugen på att klicka hem en mandolin, dem är inte alltid helt lätt att hitta ute i dem fysiska butikerna men här har dem en rad med olika sorter. Det är kanske ett måste för en grönsaksälskare som en annan :)

Klicka in och låt er inspireras, har ni egna tips på skyssta webbhandlare så får ni gärna skriva till mig. 

Ha det fint! /Jimps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar