tisdag 24 januari 2012

Frukost

Dagens frukost blev nästan samma som igår, fast idag hade jag rysk yoghurt istället för turkisk, den ryska är fetare. Så det blev en tallrik med rysk yoghurt, keso och müsli. Väldigt mättande, kommer bli sen lunch på jobbet idag så det är bra om man står sig länge. Jimmy är ledig idag så det blev frukost tillsammans idag. Han åt äggröra och bacon.

Igår blev jag bjuden på lunch hemma hos min kompis hon hade gjort kycklingfilé i ugn, coleslaw och en sallad med ost i. Supergott! Det var ett tag sedan jag åt coleslaw, hade nästan glömt bort hur gott är. Jag tror jag ska göra en laddning till helgen när vi ska jobba, perfekt att äta till det mesta. Här har du receptet på våran coleslaw. Efter den goda lunchen igår fick jag en efterrätt, en sån här. Mumsigt!
Nu ska jag ta och göra mig i ordning för jobb. Imorgon är jag och Jimmy lediga tillsammans, då blir det nog en tur på skidorna igen. Ha en bra dag! / Camilla





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar